Uprkos prekidu partnerstva s timom Formule 1 Alpine (ex-Renault), Bell & Ross i dalje ima jake veze s moto-sportom. Kao potvrdu, francuski brend je nedavno predstavio model BR-X5 Racing, sat koji izborom materijala, dizajnom i performansama jasno stavlja do znanja kome je namenjen.
Bell-Ross nastavlja s promocijama sportski orijentisanih satova. Nakon pilotske reference BR-03 Horizon na red je došao BR-X5 Racing, model koji će animirati ljubitelje automobila. U skladu s tom namenom, Bell-Ross je odabrao prikladan materijal, titanijum.
Bell-Ross igra na kartu titanijuma
Iako su redovnim čitaocima našeg portala karakteristike titanijuma sigurno poznate, ponovićemo ono najvažnije: reč je o veoma otpornom metalu male težine. To je bilo dovoljno da se upravo titanijum nađe u središtu novog BR-X5 Racing modela. Kućište s takozvanom sendvič arhitekturom izgrađeno je oko tri glavna dela. Dve ploče od mikrobrušenog grade 2 titanijum obavijaju monoblok od crnog DLC titanijuma u kojem se nalazi mehanizam.
BR-X5 Racing ima bezel od tkanih karbonskih vlakana
Na vrhu je okvir četvrtastog oblika s klasičnim zaobljenim rubovima i funkcionalnim vijcima, a sastoji se takođe od dva dela, koja imaju tkanu karbonsku ploču integrisanu u telo od titanijuma. Kućište ima dobro odmerene dimenzije: Bell-Ross navodi da je široko 41 a visoko 12,8 milimetara. Robustnost nije za potcenjivanje, BR-X5 Racing raspolaže vodootpornošću od 100 metara, prevashodno zahvaljujući krunici na zavrtanje. Brojčanik noviteta takođe koketira sa svetom automobila i trka. U pravom planu su elementi koji podsećaju na instrument table sportskih automobila. Baza od dimljenog safirnog stakla nudi uvid u mehanizam, što je zanimljiv detalj. Veliki arapski brojevi označavaju sate, zajedno s luminiscentnim kazaljkama. Prozor s datumom nalazi se na klasičnoj poziciji 3 sata, a indikator rezerve snage na 9 sati. On je simbolično predstavljen u obliku merača goriva. U noćnim uslovima u pomoć priskače svetlozelena luminacija.
BR-CAL.323, spoj dobre autonomije i COSC vrednosti
Mehanizam je vidljiv i kroz pozadinu kućišta. Reč je o kalibru BR-CAL.323 koji je prvi put viđen u klasičnim modelima BR-X5 linije. Ujedno, u pitanju je mehanizam koji je označio početak saradnje između kompanije Bell & Ross i brenda Kenissi, specijaliziranog za izradu mehanizama. Ovaj mehanizam, čiju bazu dele Tudor, Chanel i Norqain, nudi vrlo dobru rezervu snage od 70 sati, a kao potvrda dobrih performansi tu je i COSC sertifikat. Na kraju, novo izdanje BR-X5 kolekcije nudi izbor između narukvice od titanijuma s H linkovima i crnog gumenog kaiša. Ograničeno na 500 primeraka, novo izdanje Bell & Ross BR-X5 Racing prati poprilično visoka cena od 10.900 evra ako se opredelite za referencu na gumenom kaišu, odnosno 11.900 evra za model na narukvici od grade 2 titanijuma.
Može li Bell & Ross pronaći put do kupaca?
Iako mu se atraktivnost i autentičnost ne mogu osporiti, nema dileme da u pomenutoj klasi hronografa Bell & Ross BR-X5 Racing ima veliki, veliki broj rivala. Nama se kao prvi izdvaja Zenith Chronomaster Sport Titanium koji pokreće izuzetan El Primero mehanizam. Upravo zbog toga se nameće zaključak da će brend kupce tražiti pre svega u redovima ljubitelja Bell & Ross satova koji su po mnogo čemu originalni. Optimistično deluje i relativno mala produkcija od 500 primeraka koja najavljuje da će BR-X5 Racing pronaći put do kolekcionara koji žele nešto malo drugačije i egzotičnije…
Osnovni podaci | |
---|---|
Brend | Bell & Ross |
Model | BR-X5 Racing |
Referenca | BRX5R-RAC-TI |
Dimenzije kućišta | 41 x 12,8 mm |
Materijal kućišta | titanijum (grade 2) |
Narukvica/kaiš | titanijum, guma |
Vodootpornost | 100 metara |
Mehanizam | BR-CAL.323 automatski |
Frekvencija rada | 28.800 vps |
Rezerva snage | 70 sati |
Ograničeno izdanje | 500 primeraka |
Cena | 11.900 evra; 10.900 evra |