Jedan od najpoznatijih modela kuće Tag Heuer debitovao je u izdanju koje je iznenadilo čak i najveće poznavaoce. Naravno, zadržano je poznato četvrtasto kućište, ali je cifer dobio specijalan tretman koji ga prosto oživljava u noćnim uslovima i stvara moćan efekat.
Dizajneri kompanije Tag Heuer definitivno rade u tri smene. Nakon avangardne verzije Monaco Skeleton Chronograph i nešto klasičnijeg Monaco Racing Blue sada je tu Monaco Night Driver, sat koji će biti dostupan u svega 600 primeraka po ceni od 9.300 švajcaraca.
Predstavljen 1969. godine, Monaco pripada maloj grupi odabranih satova koji imaju ono nešto, neopipljivo i zavodljivo. Šarmu kolekcije Monaco sigurno je doprineo i Stiv Makvin (Steve McQueen), čovek čiji se stil i danas uzima kao primer neprolazne elegancije. S takvim nasleđem svaki novi Monaco prirodno mora da ispuni najveća očekivanja. Tradicionalno klasičan, Monaco je prethodnih decenija svega nekoliko puta izlazio iz zone komfora. Ipak, i to se menja, jer Tag Heuer želi da privuče novu publiku i mlađe generacije koje bi nešto drugačije, unikatno. Tu nastupa Night Driver.
Novi Tag Heuer pravi je dr Džekil i mister Hajd!
Reč je o satu koji ima dijametralno suprotne prirode, što je zaista retkost u svetu časovničarstva. Odeven u nijanse sive tokom dana, Night Driver noću postaje nešto sasvim drugo. Iako zadržava vintidž stil originala u smislu dizajna, Night Driver ističe luminescentni sjaj koji brojčanik pretvara u nesvakidašnju i veoma modernu celinu. Ako ime nije dovoljno jasna asocijacija, reč je o rešenju koje referiše na Veliku nagradu Singapura, prvu noćnu trku Formule 1.
Monaco Night Driver ima dvodelni monohromatski brojčanik: središnji disk je u antracit boji, ostatak cifera je preko dana svetlosiv a noću intenzivno plav. Očitavanje u uslovima slabijeg osvetljenja je besprekorno, jer su satni indeksi i kazaljke u kontrastu s tamnom pozadinom. Isto važi i za četvrtaste podbrojčanike. Kao i drugi Monaco modeli od titanijuma Night Driver je lagan u ruci i na zglobu uprkos relativno velikom kućištu. Visina kućišta od 14,7 mm, koja je posledica dimenzija mehanizma, verovatno je jedina mana ovog vanvremenskog dizajna. Vodootpornost je veoma dobra i iznosi 100 metara.
Za razliku od voljene i praktično nedostupne vintidž verzije, Monaco Night Driver ima krunicu na poziciji tri zahvaljujući internom mehanizmu Heuer 02. Poznati hronograf brenda nije novitet u ponudi, pa ćemo podsećanja radi navesti ono najznačajnije – automatik ima 80 časova rezervne snage. Pozadina crnog titanijumskog kućišta ima okrugli prozor koji omogućuje pogled na rad kalibra.
Night Driver biće dostupan za 9.300 švajcaraca
Kućište poznatih dimenzija 39×39 mm povezano je na crni perforirani kožni kaiš. Kao što se i očekivalo, Monaco Night Driver nije deo uobičajene ponude, pa će proizvodnja biti zaustavljena nakon primerka pod brojem 600. Ako ste se pronašli u prethodnim redovima, pripremite 9.300 švajcaraca.
Poređenja radi, ta cena je za 2.000 CHF viša od uobičajene Monaco verzije u nerđajućem čeliku. Dakle, novitet nije jeftin, ali smo sigurni da će Night Driver pronaći put do entuzijasta i njihovih novčanika.
Za više informacija o aktuelnoj ponudi i cenama TAG Heuer satova posetite Maestro Jewelers, zvaničnog partnera ovog brenda u Srbiji.
Osnovni podaci | |
---|---|
Brend | Tag Heuer |
Model | Monaco Night Driver |
Referenca | CBL2181.FC6515 |
Dimenzije kućišta | 39×39 mm, visina 14,7 mm |
Materijal kućišta | DLC titanijum |
Narukvica/kaiš | koža |
Vodootpornost | 100 metara |
Mehanizam | Heuer 02 |
Frekvencija rada | 28.800 vps |
Rezerva snage | 80 sati |
Ograničeno izdanje | 600 primeraka |
Cena | 9.300 CHF |